سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

ادبیاتی که از دفاع مقدس به یادگار مانده زمینه‌ساز پیشرفت اقتصاد مقاومتی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ادبیات و معنویتی که از دفاع مقدس و شهیدان و امام عزیز و بزرگوار به یاد مانده آن چیزی است که امروز بستر اصلی،‌ زمینه‌ساز و انگیزه‌ساز برای پیشرفت اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی رهبری بوده که در این زمینه ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه دومین جلسه این هیئت امنا که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه اظهار داشت: هیئت امنا دو دسته مصوبات دارد که یکسری از آنها مصوبات جاری، آیین‌نامه‌های مربوط به بنیاد و گزارش کار یک سال گذشته و گزارش بودجه بود که به تصویب اعضای محترم امنا رسید.

وی افزود: بخش مهم جلسه صحبت برای اکتشاف گنجینده دفاع مقدس بود که یک گنجینه پایان ناپذیر است و راهکارهای مختلفی در این باره بررسی شد.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: یکی از تصمیمات این جلسه این بود که بسیجی در میان بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار، بسیج مستضعفین و سازمان‌های مختلف صورت گیرد تا خاطرات نورانی مادران و پدران و همسران شهدا جانبازان عزیز و آزادگان صبور را هرچه زودتر تهیه کنند و انشالله به گنجینه کشف شده دفاع مقدس در این زمینه‌ها بپردازند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مطلب دوم که بسیار با ارزش است این بود که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برابر با تدابیر رهبر عزیز انقلاب یک نقش سیاست‌گذار، هدایت‌کننده، نظارت‌کننده و حمایت‌کننده در فعالیت‌های ادبی،‌ فرهنگی و معنوی همه سازمان‌ها و مردم در کشور داشته باشد و سعی کند این تلاش‌ها را به شکل هم‌افزا در خدمت ارتقای ادبیات و معنویت کشور قرار دهد.

رئیس هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ادبیات و معنویتی که از دفاع مقدس و شهیدان و امام عزیز و بزرگوار به یاد مانده آن چیزی است که امروز بستر اصلی،‌ زمینه‌ساز و انگیزه‌ساز برای پیشرفت اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی رهبری بوده که در این زمینه ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد ، ستاد ، مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.