سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

دادستانی از اقدامات شوراها با تمام وجود حمایت می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم گفت: دادستانی از اقدامات قانونی شوراها و دهیاران با تمام وجود حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سید جواد ایلالی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنخواست اظهار کرد: البته از سویی نیز برای پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مجرمان به همکاری آنان نیاز دارد.

وی افزود: در برخی از قوانین؛ وظایف و تکالیفی برای شوراها تعیین شده که انتظار می‌رود آنان ضمن رعایت تکالیف قانونی، دادستانی را به عنوان مدعی‌العموم در جریان اقدامات خود قرار دهند.

ایلالی با تاکید بر جایگاه شوراها در آموزه‌های دینی تصریح کرد: جایگاه شوراها در تعالیم مترقی دین مبین اسلام ویژه و ممتاز بوده و به همین اعتبار در نظام مقدس اسلامی نیز شوراها جایگاه واقعی خود را پیدا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که در واقع مردم بر اساس فرامین دینی رهبر و حاکم اسلامی را تعیین می‌کنند به شوراهای اسلامی یکی از مظاهر مردم سالاری دینی اعتبار بخشیده و این نهاد مردمی در جهت سازندگی کشور و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی نقش برجسته‌ای دارد.

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم گفت: بدیهی است هرچه شوراهای اسلامی در حوزه کاری مقتدر و با احساس مسئولیت عمل کنند مردم از قبل آن منتفع گشته و سود خواهند برد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بجنورد ، شوراها ، دادستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.