سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز در استان گلستان صورت گرفت؛

افتتاح نخستین مرکز آموزشی، تفریحی ، جنگلی بهزیستی

نخستین مرکز آموزشی، تفریحی واقع در جنگل در استان گلستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان در 48 سوئیت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ رحمانی مدیرکل بهزیستی استان گلستان، در مراسم افتتاح نخستین مرکز آموزشی، تفریحی واقع در جنگل در خصوص جمعیت تحت پوشش سازمان بهزیستی در این استان اظهار داشت: استان گلستان بیش از 176 هزار نفر مددجو تحت پوشش خود دارد که از این تعداد 44 هزار نفر را معلولان تشکیل می دهند.
 
وی با اشاره به اینکه میزان شناسایی معلولان در کل کشور 1.3 درصد است، افزود: این آمار در استان گلستان 2.55 درصد است و با توجه به تنوع و تکثر بومی استان گلستان به عنوان ایران کوچک تلقی می شود.
 
رحمانی در خصوص انجام ازدواج های فامیلی در این استان گفت: ازدواج فامیلی یکی از دلایل اصلی بروز معلولیت در استان گلستان است.
 
وی به اختصاص 4 دستگاه خودروی آمبولانس اورژانس اجتماعی براساس مساعدت رئیس سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و اذعان داشت: در حال حاضر اورژانس اجتماعی در 9 شهرستان فعال است و با اختصاص 4 دستگاه خودروی اورژانس اجتماعی این تعداد به 11 شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.
 
مدیرکل بهزیستی استان گلستان در خصوص افتتاح نخستین مرکز آموزشی، تفریحی و ورزشی ویژه فرزندان بهزیستی در استان گلستان خاطرنشان کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت 5 هکتار در قالب 48 سوئیت و 180 تخت برای فرزندان بهزیستی راه اندازی شده که هزینه ساخت این مرکز بالغ بر 1 میلیارد و 800 میلیون تومان است، البته در فازهای دوم و سوم ساخت سالن های چندمنظوره و سالن های ورزشی در دستور کار قرار دارد.
 
گفتنی است، مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی، تفریحی و ورزشی شهدای بهزیستی با حضور صادق لو استاندار گلستان، فیروزآبادی قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همینطور رئیس سازمان بهزیستی کشور صورت گرفت.
 
انتهای‌پیام/

برچسب ها: مرکز ، آموزشی ، تفریحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.