سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضاء تفاهم‌نامه‌ی همکاری سازمان رفاه با میراث فرهنگی

مدیر توسعه گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، از امضاء تفاهم‌نامه‌ی همکاری سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی احمدلو مدیر توسعه گردشگری سازمان رفاه، خدمت و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: اقدامات بسیاری از جمله راه‌اندازی سامانه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری محلات، توزیع کتابچه‌های گردشگری، اختصاص مسیرهای گردشگری ویژه برای تورهای یکروزه و ارائه اطلاعات گردشگری توسط واحدهای 137 مناطق و ... درسطح کلانشهر تهران انجام شده است.
 
وی افزود: با تشکیل کانون‌های گردشگری در محلات، در جهت ارتقاء سطح کیفی این کانون‌ها،‌ دوره‌های آموزشی تخصصی برگزار شد و اعضای کانون‌ها با موضوعاتی از قبیل حقوق گردشگری، گردشگری فرهنگی، ‌فرهنگ گردشگری و ... آشنا شدند.
 
مجتبی احمدلو به مشکلات عدیده در حوزه زیرساخت‌های گردشگری اشاره کرد و خواستار توسعه زیرساخت‌های گردشگری با هدف تبدیل شهر تهران به یک شهر گردشگرپذیر شد.
 
احمدلو در راستای توسعه گردشگری به اقدامات انجام شده در سال گذشته و تشکیل ستاد گردشگری نوروزی در شهرداری‌ها تصریح کرد:‌ به منظور ارائه هر چه دقیق‌تر و منظم‌تر خدمات به شهروندان در ایام نوروزی سال 93، تمامی خدمات در قالب طرح استقبال از بهار با عنوان "مهمان‌ طهران" برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با اجرای آن، در جهت جلب رضایت شهروندان عزیزمان گام برداریم.
 
انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.