سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد

"تعرفه های بخش دولتی" و "سرانه بیمه" نهایی شد/ اعلام افزایش نهایی توسط "هیات دولت"

در جلسه امروز عصر شورای عالی بیمه تعرفه بخش دولتی و سرانه بیمه ها تصوب شد و برای تصویب نهایی و اعلام به هیات دولت ارسال میشود.

دکتر محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عصر امروز جلسه شورای عالی سلامت برای تعیین تکلیف نهایی تعرفه تشکیل شد، گفت: در این جلسه تعرفه بخش دولتی و سرانه بیمه ها بر اساس مبانی کارشناسی مورد تصویب قرار گرفت و برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال میشود تا بعد از بررسی های توسط کارگروه هیات دولت میزان افزایش برای سال 93 اعلام شود.

وی در پاسخ به این سوال که تعرفه بخش خصوصی چه زمانی اعلام میشود، افزود:تعرفه های بخش خصوصی منوط به پیوست نظارتی که سازمان نظام پزشکی متولی آن است مورد بررسی قرار خواهد گرفت.چرا که باید وزارت بهداشت به عنوان متولی بخش سلامت در این زمینه قانع شود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا باید نظام پزشکی دستوالعمل نظارتی و سیاست پشتیبانی از رعایت انجام تعرفه های بخش خصوصی را کامل و تضمین کند و به شورای عالی بیمه بدهد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صادق
۱۱:۵۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
باسلام درحال حاضر تعرفه پزشک متخصص در مطب با دفترچه بیمه مبلغ 15000 تومان است (زمان معاینه 5تا 10دقیقه ) این مبلغ رابا حقوق یک کارمند معمولی ویا کارگر با 8ساعت کار در روز قیاس نمایید .چه نتیجه ای میگیرید. ؟ درصورتی عمل جراحی سرپایی و نوار قلب و تست ورزش واندو سکپی و سونوگرافی هم با مبالغ تا بیش از یکصد هزار تومان برای هر نفر هم اضافه محاسبه کنید . بعلاوه از ورق های دفتر چه که از دولت وبیمه ها هم مبلغی دریافت میشو د.چون این مبالغ قبلا توسط نظام پزشکی (ذینفع )تعیین شده خیلی در شرایط حاضر بالاست . چرا وزارت رفاه و نمایندگان مجلس و استانداران وفرمانداران وشوراهای شهر و سازمان حمایت ازمصرف کننده ... دخالت نظر نمی دهند. درکجای دنیا اینگونه عمل میشود. متشکر