سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داستان پله‌برقی این‌بار آغاز بهره‌برداری را به تاخیر انداخت؛

پله برقی یا حداقل تجهیزات کدام اولویت دارد؟

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: خط 3آماده بهره‌برداری است اما در حال بررسی سیستم که اولویت بهره‌برداری از این خط به دلیل نبود پله برقی به سال آتی موکول شود یا پیش از آغاز سال به بهره‌برداری رسمی برسد.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: خط3 مترو در حال حاضر آماده بهره‌برداری است اما برای تاخیر آن دو دیدگاه کلی دارد که در حال بررسی است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: برخی معتقدند که برای افتتاح پروژه می‌بایست کلیه تجهیزات کامل باشد چراکه افتتاح خط3 مترو در حالی که فاقد پله برقی است باعث می‌شود برخی افراد نظیر افراد کهنسال از استفاده از آن محروم می‌شوند.

وی افزود: در مقابل نیز برخی معتقدند تعداد استفاده کنندگان از این خط حتی بدون پله برقی بسیار بالا است و با همین میزان تجهیزات نیز باید بهره‌برداری شود تا تکمیل نهایی انجام شود.

شاکری در ادامه بیان داشت: اگرچه تجهیزات خط3مترو در حال حاضر از زمان افتتاح سایر خطوط بیشتر است اما قطعاً هر کدام از دیدگاه‌ها که به نفع مردم باشد انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم خط3 مترو پیش از پایان سال جاری بهره‌برداری شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پله ، برقی ، حداقل ، تجهیزات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.