سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای جایزه ۳۰ میلیون تومانی به برنامه تعاملی کتاب درسی

جایزه ویژه ۳۰ میلیون تومانی مسابقه ایده‌پردازی و برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی امیرکبیر به برنامه کتاب‌های درسی تعاملی اعطا شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: مسابقه ایده‌پردازی و برنامه نویسی اندروید (ایران موبی کد ۱۴۰۴) از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و با معرفی ۱۲ بر‌تر در ۴ محور به کار خود پایان داد. 
 
علاوه بر اعطای جوایزی به برترین‌های این مسابقه یک جایزه ویژه نیز بر اساس رای هیات عالی کمیته داوری به یک برنامه اعطا شد. 
 
بر اساس رای کمیته عالی داوران جایزه ویژه این دوره از مسابقات به مهدی نیازی برای برنامه نویسی کتاب‌های درسی تعاملی و جذاب اعطا شد
 
این برنامه یک برنامه آموزشی است که برای کتاب‌های درسی ابتدایی واقعیت مجازی را پیاده سازی کرده است. به این معنا که اگر موبایل بر روی صفحه‌ای از کتاب درسی قرار داده می‌شود و با کلیک کردن بر روی صفحه موبایل برخی از عملیات کتاب درسی چون ریاضی را به صورت تصویری و ۳ بعدی انجام می‌دهد. 
 
این برنامه برای کتاب‌های درسی دوره دبستان است که برای هر کتاب تا ۵ صفحه قادر به ارائه مطالب به صورت ۳ بعدی است و در صورت توسعه این برنامه نیاز به هزینه بیشتری است. 
 
جایزه ویژه این مسابقه ۳۰ میلیون تومان است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.