سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان ملی بهره‌وری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارتباط بیش از نیمی از بندهای سیاست "اقتصاد مقاومتی" با بهره‌وری/اهمیت "بهره‌وری" در اقتصاد کشور

رئیس سازمان ملی بهره‌وری گفت: بیش از نیمی از بندهای بیست و چهارگانه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به بهره‌وری مربوط می‌شود که این نشانه اهمیت نقش بهره‌وری در اقتصاد کشور است.

رویا طباطبایی یزدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در 29 بهمن سال‌جاری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند که طی آن بیش از نیمی از بندهای بیست و چهارگانه این سیاست‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به بهره‌وری پرداخته شده است.
 
وی ادامه داد: بنابراین الان در نقطه کلیدی در اقتصاد کشور هستیم چرا که توجه بالاترین مقام کشور، سران سه قوه و وزرا و نیز تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی به اهمیت بهره‌وری در توسعه کشور جلب شده است.
 
رئیس سازمان ملی بهر‌ه‌وری تصریح کرد: در چنین موقعیتی سازمان ما باید برای ارتقای سهم بهره‌وری،‌ پیشبرد بهره‌وری در کشور، شناختن اهمیت بهره‌وری در رشد توسعه کشور و پیشرفت آن از این فرصت طلایی بهترین استفاده را برده و در این زمینه تلاش کند.
 
طباطبایی افزود: نقشه راه رسیدن به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط معاون برنامه‌‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در حال تدوین می‌باشد ضمن آنکه هر سه قوه برای تحقق این اهداف تلاش می‌کنند.
 
طباطبایی تأکید کرد: تمام رسانه‌ها باید ابعاد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را شکفته و روشن کنند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت امکان تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی فراهم شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.