سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه شیراز به عنوان نمونه کشوری

مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز از بین 102 مرکز مشاوره سراسر کشور به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر مرکز مشاوره دانشگاه شیراز گفت: مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شیراز به عنوان یکی از موفق ترین مراکز مشاوره کشور در زمینه ارتقای سلامت روان دانشگاهیان است و ارائه خدمات مشاوره و روان درمانی، امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مختلف خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، کودکان و نوجوانان و روان درمانی انواع اختلالات روانی از فعالیت های این مرکز است.

چنگیز رحیمی ادامه داد: این موفقیت به سبب برگزاری جلسات آموزشی، ارائه خدمات مشاوره و روان درمانی، ارائه طرح های مختلف مداخلاتی - پژوهشی و تهیه و توزیع مطالب آموزشی برای این مرکز به دست آمد.
عضو هیات علمی دانشگاه شیراز افزود: ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان دانشگاه شیراز در این مرکز به صورت رایگان است و به طور متوسط در هر سال تحصیلی افزون بر هزار مراجعه کننده از خدمات مشاوره ای این دانشگاه بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: هم اکنون حدود 20 مشاور در مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شیراز مشغول فعالیت هستند که نیمی از آنها را استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه تشکیل می دهند.
در بیست و چهارمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور در تهران مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز با اکثریت آرای مسوولان مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های منطقه پنج کشور برای هفتمین سال پیاپی به عنوان دبیرخانه این منطقه انتخاب و چنگیز رحیمی به عنوان دبیر منطقه برگزیده شد.
مراکز مشاوره 15 دانشگاه جنوب کشور از جمله دانشگاه خلیج فارس بوشهر، هرمزگان ، شهید باهنر کرمان، یاسوج ، صنعتی شیراز، فسا، جهرم، هنر شیراز، سلمان فارسی کازرون، ولی عصر رفسنجان ، تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان، دانشکده کشاورزی جیرفت کرمان و صنعتی سیرجان کرمان زیر پوشش این دبیرخانه قرار دارند و این دبیرخانه زیر نظر دانشگاه شیراز اداره می شود./س

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخاب ، دانشگاه ، شیراز ، کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.