سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون رئيس جمهور؛

3 هزار اصله درخت شناسنامه دار شدند

امروز 3 هزار اصله درخت با حضور معاون رئيس جمهور به صورت الكتريكي شناسنامه دار شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امروز در مجموعه فرهنگي كاخ سعد اباد 3 هزار اصله درخت به صورت الكتريكي شناسنامه دار شدند.

 مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور در مراسم رونمایی از 3 هزار اصله درخت در مجموعه فرهنگی کاخ سعدآباد اظهار داشت: متأسفانه محیط زیست و میراث فرهنگی در کشور دچار یک بیماری‌اند به جای اینکه حافظ میراث و محیط زیست کشور باشیم در خیلی از جاها به عنوان مانع و قفل‌زن برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در کشور رویکردمان تغییر پیدا کند گفت: امروز در دنیا به عنوان مثال اگر کسی خانه‌ای را جزو میراث فرهنگی به ثبت برساند خیلی خوشحال می‌شود اما در ایران چنین نیست و مردم احساس بدبختی می‌کنند.

سلطانی‌فر تأکید کرد: ما در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به دنبال ساز و کارهای جدید هستیم تا این رویکردمان را بر اساس آن تغییر دهیم بحث جدی اقتصادی، هنر و فرهنگ باید مطابق با الگوی دنیا باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور از راه‌اندازی سایت جامع و کامل در گردشگری کشور در ظرف سه ماه آینده خبر داد و گفت‌: ما به دنبال این هستیم که سایت جامع و کامل گردشگری را در جهت معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های توریستی کشور راه‌اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری کشور با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند باید برنامه‌هایی را در راستای تقویت و توانمندی این صنعت اجرا کنیم تا بتوانیم با کشورهای دنیا تعامل داشته باشیم.

سلطانی‌فر گفت:‌ منابع انسانی و آموزش کلید اصلی این صنعت است اگر نگرش و جهت‌گیری را اصلاح کنیم در تمامی زمینه‌ها موفق خواهیم شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.