سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

پایان همایش کشوری علوم پایه سمپاد در کرمان

ششمین همایش کشوری علوم پایه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) صبح امروز به کار خود پایان داد.

دبیر برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت : این همایش برای ششمین سال متوالی ، با حضور دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه از 24 استان کشور در چهار رشته ریاضی و کامپیوتر ، فیزیک و اخترشناسی ، شیمی ، و زیست شناسی به مدت سه روز در کرمان برگزار شد.

حجت رضا زاده افزود: در مجموع 271 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری ، در هر رشته سه اثر برتر در بخش ارائه و یک اثر در بخش پوستر انتخاب و تجلیل شد.

در پایان این همایش سه روزه در رشته ریاضی ، امیر بابایی و سید محمدرضا طیرانیان از مشهد مقدس اول شدند و محمد مهدی طاهری از دبیرستان علامه حلی کرمان دوم شد و رتبه سوم به کسی اختصاص نیافت.

در بخش پوستر هم صدیقه شفیع پور و معصومه جوانی از اهواز برگزیده شدند.

در رشته زیست شناسی زهرا رضایی و زهرا مهدی زاده از دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 کرمان به مقام نخست دست یافتند و زهرا سادات حسینی از دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 دوم شد و زهرا جمشیدیان و مریم فخری از نجف آباد اصفهان به مقام سوم رسیدند.

در بخش پوستر هم علی امینی زاده ، سینا منتجب   و عرفان منعمی از دبیرستان علامه حلی کرمان انتخاب شدند.

در رشته فیزیک و اختر شناسی محمدجواد شوشتری و امیراحسان حیدری از مشهد مقدس در جایگاه نخست قرار گرفتند ، امین عظیمی از دبیرستان علامه حلی دوم شد و سارا افصحی ، هانیه محبی و فاطمه فرحبخش از دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 سوم شدند.

در بخش پوستر هانیه محبی و زهرا مشهدی برگزیده شدند.

در رشته شیمی هم دانیال دریابیگی ، علیرضا ذوالعلی و سالار یزدانی فرد از دبیرستان علامه حلی کرمان اول شدند و فاطمه نورمحمدی از نجف آباد اصفهان و الناز بردبار از شیراز در اثری مشترک دوم شدند و محمدرضا نورمندی پور ، فرهاد شهریار پور و امیرحسین نورمندی پور از سیرجان به مقام سوم دست یافتند.

در بخش پوستر نیز مهران ایلاقی حسینی و روزبه یزدان پناه انتخاب شدند.

اضافه می شود: ششمین همایش کشوری علوم پایه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) ، توسط دانش آموزان دبیرستان پسرانه علامه حلی ناحیه یک کرمان برگزار شد./س
برچسب ها: همایش ، سمپاد ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.