سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ دالوند تشریح کرد:

بانک‌ها به طور ویژه در کنترل حفاظتی هستند/سارقان به خانه‌های خالی از سکنه دستبرد می‌زنند

رئیس پلیس آگاهی لرستان از طرح ویژه حفاظتی برای بانک‌ها خبر داد و گفت: طرح‌های دیگری نیز برای کنترل سارقان و مهار کیف‌‌قاپان در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

سرهنگ قدرت‌الله دالوند در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، درباره هشدار‌های نوروزی پلیس اظهار داشت: خوشبختانه در 6 ماه دوم امسال در سطح استان لرستان شاهد کاهش 20 درصدی وقوع جرائم سرقت را داشته‌ایم. همچنین در این مدت زمان 67 از درصد از پرونده‌ها کشف و سارقان آن دستگیر و به مقام قضایی معرفی شده‌اند.
 
رئیس پلیس آگاهی لرستان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام عید نوروز و مسافرت‌های مردم، اذعان داشت: بهتر است هموطنان که قصد مسافرت دارند با رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی فرصت لازم را به سارقان ندهند.
 
این مقام مسئول انتظامی با اشاره به اینکه سارقان به خانه‌های خالی از سکنه دستبرد می‌زنند، گفت: همچنین پلیس از هموطنان می‌خواهد که اگر قصد مسافرت چند روزه دارند با بستن کامل درب‌ها و پنجره و استفاده از وسایل الکترونیکی ضد سرقت در منازلشان و همینطور سپردن منزل به اشخاص قابل اعتماد، ماموران انتظامی را در حراست از اموالشان یاری کنند.
 
وی افزود: همچنین هموطنان در نظر داشته باشند که با رعایت نکات ایمنی در خودرو‌هایشان مانند بستن قفل پدال، نگذاشتن سوئیچ زاپاس در خودرو، استفاده از تجهیزات الکترونیکی، می‌توانند ضریب سرقت خودرویشان را کاهش دهند.
 
سرهنگ دالوند از خانم‌های جوان نیز درخواست کرد که تا حد ممکن داخل کیف‌هایش وجه نقد و اشیاء گرانبها حمل نکنند، تا مورد کیف قاپی سارقان شرور قرار نگیرند.
 
رئیس پلیس آگاهی لرستان خاطرنشان کرد: پلیس اگاهی لرستان طرح‌های ویژه‌ای برای کنترل سارقان و مقابله با کیف‌قاپان در در نظر گرفته است که  تعدادی از این طرح‌ها نیز هم اکنون در حال اجرا است. بانک‌ها نیز به طور ویژه در کنترل حفاظتی پلیس هستند.
 
به گفته دالوند، تعدادی نیرو‌های پلیس به طور ثابت برای برقراری امنیت در اطراف بازار‌ها و طلافروشی‌ها از قبل از ایام عید حضور خواهند داشت و مردم به راحتی و با‌ آرامش کامل می‌توانند به سفر‌های نوروزی و بازدید‌های عید خود بپردازند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دستبرد ، حوادث ، حفاظتی ، هشدار ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علي
۱۴:۰۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
به نطرمن بهترين راه هنگام مسافرت مجهز كردن خانه به دور بين مدار بسته و دزد گير هايي كه اژير مي كشند و دادن و سپردن خانه به كساني كه صد در صد اعتماد داشته باشند بهترين راه براي جلو گيري از سرقط هنگام مسافرت است