سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن آموزش پزشکی:

بهبود کیفیت آموزش در گرو آشنایی اساتید با روش‌های نوین آموزش

آشنا کردن استادان با روش‌های آموزشی نوین کیفیت آموزش علوم پزشکی دگرگون می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر بهرام عین اللهی رئیس انجمن آموزش علوم پزشکی گفت: بکارگیری روش‌های نوین آموزشی و ایجاد دسترسی مناسب به منابع آموزشی بین المللی یکی از راه‌های تبدیل کشور به یک مرجعیت علمی در زمینه آموزش علوم پزشکی است. 

وی در ادامه داد: علاوه بر این باید با آشنا کردن استادان با روش‌های آموزشی نوین کیفیت آموزش علوم پزشکی نیز بهبود پیدا کند. 

عین اللهی افزود: هدف عمده دانشگاه‌ها باید خدمت رسانی به مردم و گسترش علم باشد. با توجه به ظرفیت‌های علمی موجود در کشور، دانشگاه‌ها می‌توانند با به کارگیری این ظرفیت‌ها پذیرای دانشجویان از کشورهای خارجی شوند. 

رئیس انجمن آموزش علوم پزشکی با تاکید بر اینکه گسترش روابط بین المللی و منطقه‌ای یکی دیگر از عوامل نزدیک شدن کشور به یک مرجعیت بین المللی است بر لزوم افزایش ارتباط گروه‌های آموزشی با دانشگاه‌های خارج از کشور تاکید کرد و خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی توانسته‌اند بعد از انقلاب و با ادغام نظام آموزشی و درمانی به پیشرفت سلامت در کشور کمک 
کرده و نیازهای جامعه کنونی را برطرف کنند به طوری که پزشکی در ایران بعنوان یک علم کاملا موفق عمل کرده است و سابقه برجسته‌ای نیز داشته است اما با توجه به تغییرات دنیا و به وجود آمدن نیازهای جدید لازم است برنامه‌های آموزشی به طور مرتب تغییر کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.