سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت سه هزار تعاونی در توزیع سبد کالا در کشور

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار توزیع سبد کالا در کشور با مشارکت بیش از سه هزار تعاونی مصرف تحت پوشش با بروز کمترین اشکال صورت گرفته است.

 
غلامحسین حسینی‌نیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اتحادیه‌های مصرف تعاونی‌های کارکنان دولت، کارگران، فرهنگیان، مصرف محلی و نیز تعاونی مصرف سپه از طریق شعبات و شبکه گسترده خود به همراه همکاری و مشارکت بیش از سه هزار تعاونی مصرف تحت پوشش مسئولیت توزیع سبد کالایی را به عهده دارند.
 
وی در ادامه در خصوص مشکلات به وجود آمده در روزهای نخستین اجرای طرح افزود: مشکلات پیش آمده با تدبیر و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق افزایش مدت ساعات کار فروشگاه‌ها به صورت دو شیفت کاری و کار در روزهای تعطیل و معرفی و فعال کردن مراکز فروشگاهی جدید برای توزیع کالا و نیز سرعت بخشیدن در تحویل کالاها با واگذاری به واحدهای خرده‌فروشی و توزیع کالا از طریق واحدهای سیار در محل وزارتخانه‌ها مرتفع شد.
 
معاون اور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 9 میلیون سبد کالا در کشور در اختیار واجدان شرایط دریافت قرار گرفته که سهم تعاونی‌ها در کار توزیع 9 میلیون سبد بوده است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: مشارکت ، تعاون ، توزیع ، سبد ، کالا ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.