سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهل و ششمین جلسه کمیته درآمد به ریاست قائم مقام منطقه 10

چهل و ششمین جلسه کمیته درآمد منطقه 10 به ریاست عباس ندرلو قائم مقام منطقه و با حضور معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،احمد یادگاری مدیر اداره درآمد و دبیر کمیته در آمد منطقه، ضمن تشریح نمودار عملکرد حوزه ها و نواحی و ادارات ذیربط، به ارائه گزارش مبسوط از وضعیت درآمدی هفته پنجاهم مبنی بر  تحقق 125 درصد نقد و پیگیری های صورت گرفته پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 120 درصد از درآمد های منطقه نقدی و 80 درصد به صورت غیر نقد و در مجموع 102 درصد از درآمدهای منطقه محقق شده است.

 در ادامه عباس ندرلو قائم مقام با بیان  لزوم تحقق درآمدهای پیش بینی شده در هفته های پایانی سال گفت: تا زمانی که درآمد محقق نشود هیچ پروژه ای انجام نخواهد شد و بر این اساس این منطقه با رویکرد و دغدغه درآمدی ضمن انجام تبلیغات محیطی و اتخاذ راهکار ها و پیگیری های موثر نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان و همچنین افزایش درآمد منطقه اقدام کرده است.

 قائم مقام منطقه با تاکید بر افزایش درآمدهای نقدی و غیر نقدی و پیگیری حقوق حقه شهرداری، تحقق کامل درآمدهای مصوب تا پایان سال مالی رانیازمند تلاش و پیگیری دانست و رهنمودهای لازم را در خصوص رسیدگی به املاک دارای تخلف،پرداخت عوارض،وصول مطالبات و ... ارائه داد و از تمامی دست اندرکاران خواست تا با تلاش جمعي در نواحي و حوزه شهرسازي،اجراي احكام، اداره درآمد وسایر ادارات با جدیت در راستای ارائه خدمات بهینه و پیشبرد اهداف گام بردارند.              


انتهاي پيام/
برچسب ها: ندرلو ، مدیران ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.