سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور حکم بازداشت بین‌المللی "دیمیتری یاروش" رهبر جنبش رادیکالی دست راستی اوکراین

روسیه حکم بازداشت بین‌المللی "دیمیتری یاروش" رهبر جنبش رادیکالی دست راستی اوکراین را صادر نموده است. ‎

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  "روسیا الیوم" ، این شبکه در خبری فوری ، اعلام کرد : روسیه حکم بازداشت بین‌المللی "دیمیتری یاروش" رهبر جنبش رادیکالی دست راستی اوکراین را صادر نموده است.

رئیس کمیته تحقیقات دادستانی کل روسیه "ولادیمیر مارکین " اعلام کرد : حکم بازداشت بین‌المللی رهبر جنبش رادیکالی دست راستی اوکراین "دیمیتری یاروش" صادر شده است.

مارکین توضیح داد : پس از اینکه دادستانی پرونده جنایی وی به اتهام دعوت به فعالیت های تروریستی را اعلام نمود ، وی غیابی تفهیم اتهام شد.

یاروش از رهبر جدائی طلبان چچن "دوکو عمروف" در 2 مارس خواسته بود تا کمک‌ مسلحانه به نیروهای اوکراینی متخاصم با روسیه و انجام حملات تروریستی جدید ضد روسیه انجام دهد .

شایان ذکر است که جنبش " دست راست" از پیشتازان گروه های مسلح می‌باشد که اعتراضات خشونت‌باری را در پایتخت اوکراین در نیمه ماه گذشته تا برکناری رئیس جمهور مخلوع اوکراین ویکتور یانوکوویچ رهبری کردند و پس از مسلط شدن نیروهای مخالف بر قدرت ، وزارت کشور اوکراین تصویب کرد که افراد این گروه و گروه‌های مسلح دیگر به نیروهای حافظ امنیت در کییف و شهرهای دیگر بپیوندند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.