سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

"بیمه بیماران بستری" اندر خم کاغذ بازی اداری/ بیماران را با شعارهای واهی امیدوار نکنیم

در چند روز اخیر، برخی از بیمه بیماران بستری بر روی تخت‌های بیمارستان‌ها خبر می‌دهند که این حرف به علت نبود زیر ساخت و امیدواری کاذب در بیماران شایسته نیست.

احمد آریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز اخیر برخی از بیمه بیماران بستری بر روی تخت‌های بیمارستان‌ها خبر می‌دهند که این حرف به علت نبود زیر ساخت و امید واهی و کاذب در بیماران شایسته نیست، حتی عنوان شده از ۱۵ فروردین سال آینده این طرح آغاز می‌شود که بسیار جای سوال دارد چرا که افراد مراجعه کننده به بیمه‌ها پشت در مانده‌اند و  چطور از بیمه بیماران بستری حرف می‌زنند. 

 وی گفت: "سازمان بیمه سلامت" پس از دو سال از قانون یکپارچه سازی بیمه‌ها اندر خم کاغذ بازی‌های اداری مانده است و هنوز هیچ اقدام عملیاتی در این زمینه صورت نگرفته است، باید پرسید چطور چنین طرحی جای کار دارد. 

وی با بیان اینکه بیمه شدن بیمار بستری روی تخت بیمارستان در گذشته هم ادعا شده بود خاطر نشان کرد: این شعار‌ها بیمار را سرد و بی‌انگیزه می‌سازد و نباید تا کار کار‌شناسی نشده، از اجرای طرحی اینچنین سخن گفت. 

وی افزود: تجربه در اجرای طرح "پزشک خانواده" بدون فراهم کردن زیر ساخت‌ها باید مد نظر همه مسوولان باشد تا از هدر رفت منابع مالی حوزه سلامت با طرح‌های شتاب زده جلوگیری شود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.