سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تخصیص منابع حاصله صادراتی برای تامین کالا و قطعات پتروشیمی/مشکلی در صادرات پتروشیمی نداریم

بساق زاده گفت: امسال به علت مقاصد متعدد صادراتی مشکلی در بابت جابه جائی پول نداشتیم و ارز حاصل شده برای تامین کالاها و قطعه های مورد نیاز صنعت و بخش نیز برای سرمایه گذاری اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران علی محمد بساق زاده مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز چهارشنبه(14 اسفند) در حاشیه چهارمین جشنواره صنعت پتروشیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه میزان تولید پتروشیمی ها تا پایان سال به 40 میلیون تن افزایش خواهدیافت اظهار داشت: خوشبختانه صنعت پتروشیمی با وجود چالشهای موجود در سال 1392 توانستیم به برنامه های تولید خود در حد قابل قبولی دست یابیم .

وی گفت: هدفگذاری این صنعت بیشتر به سمت افزایش تولید است اما با در نظر گرفتن نیازهای داخلی به خصوص تامین گاز شرایط ایجاد شد تا با اولویت نیاز داخلی نیز انجام شود.
بساق زاده افزود: تامین نیاز داخل امسال نیز اولویت اول صنعت پتروشیمی بود و پس از آن صادرات ، و به علت تحریم های موجود  آسیا و افریقا مقاصد بزرگ صادراتی ما بود اما اکنون با توجه به لغو تحریم ها برنامه ریزی های لازم برای بازاریابی و حضور در بازارهای اروپائی در سال 1393 در حال نهائی شدن است.

وی ادامه داد:  امسال در نظر داشتیم حدود 45 میلیون تن تولید داشته باشیم که به علت برخی مشکلات موجود از جمله کمبود خوراک در فصل زمستان رقم 45 میلیون تن محقق نشود .
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: امسال به علت مقاصد متعدد صادراتی مشکلی بابت جابه جائی پول نداشتیم و ارز حاصل شده برای تامین کالاها و قطعه های مورد نیاز صنعت و بخش نیز برای سرمایه گذاری اختصاص می یابد.

وی افزود: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به طرح های توسعه ای در سال آینده افزایش تولید را تجربه خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پتروشیمی ، نفت ، دلار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.