سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

كتاب جامع كشت علمي نخود در كرمانشاه تاليف مي شود

بررسي مطالب كتاب كشت و كار نخود با حضور كارشناسان وزارت جهاد كشاورزي ، مسئولين سازمان بسيج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي كشور، مركز تحقيقات كشاورزي ديم سرارود، برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

افشار از سازمان بسيج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي كشور با اشاره به طرح بسيج همگام با كشاورز افزود: با هدف بالا بردن ميزان توليد محصولات كشاورزي، تحقق حماسه سياسي و در راستاي اقتصاد مقاومتي، سپاه و بسيج مصمم هستند كه با تمام امكانات و تجهيزاتي كه در اختيار دارند به كمك وزارت جهاد كشاورزي آمده كه انشاا... امنيت غذايي كشور تامين شود.

وي تصريح كرد: اگر توليد كشور كاهش يابد مجبور خواهيم شد از خارج واردات داشته باشيم كه اين وابستگي به نفع كشور نيست.

وي با اشاره به اين مطلب كه سازمان بسيج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي كشور اقدام به برگزاري همايش هايي متناسب با توليدات استان هاي مختلف كشور نموده افزود: خوشبختانه با توجه به جايگاه و مقام استان كرمانشاه در توليد حبوبات مخصوصاً نخود، همايش حبوبات به اين استان اختصاص داده شده است.

گفتني است همايشي در روز 14 اسفند92 با حضور تعدادي از مقامات كشوري سازمان بسيج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، وزارت كشاورزي، محققين، كارشناسان و كشاورزان نمونه استان كرمانشاه و استانهايي كه حبوبات كشت مي كنند برگزار مي شود و در پايان همايش نقد و بررسي كتابي براي پياده سازي كشت علمي نخود تدوين و تاليف شده و به عنوان راهنماي كشت در اختيار كشاورزان سراسركشور قرار مي گيرد/س

 

برچسب ها: کتاب ، کشت ، نخود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.