سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انتصاب استاندار جدید خراسان رضوی شایسته بود؛ خوشحالیم + سوابق رشیدیان

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ضمن تشریح سوابق استاندار جدید استان خراسان رضوی گفت: از انتصاب رشیدیان به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی خوشحالیم.

حسین محمدزاده رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با اشاره به انتخاب استاندار جدید این استان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالیم که قائله انتخاب استاندار خراسان رضوی ختم به خیر شد.

وی افزود: انتخاب و انتصابی که از طرف هیئت دولت رخ داد تصمیم شایسته‌ای بود، با توجه به این که ما اعتقاد داشتیم استان خراسان رضوی زوایای مختلفی دارد و کسی که استانداری این استان می‌شود باید وقوف کامل داشته باشد از این جهت انتخاب آقای رشیدیان انتخاب به جایی بود.

نماینده مردم درگز تصریح کرد: آقای رشیدیان در دوران دولت‌های آقای هاشمی و خاتمی به عنوان مدیر کل اداره اطلاعات استان خراسان بزرگ انجام وظیفه کرده است بنابراین کاملا به استان شناخت دارد.

وی اظهار داشت: طبیعتا این سوابق مزیت است و از طرفی آقای رشیدیان به لحاظ تجارب مورد توجه تمامی کسانی است که با وی برخورد داشته‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ظاهرا آقای رشیدیان تصدی یکی از معاونت‌های وزارتخانه اطلاعات را در دولت آقای خاتمی را در کارنامه خود دارند.

حسین‌زاده در پایان گفت: نمایندگان مردم استان خراسان رضوی همراه با رشیدیان بوده و همراهی خواهند کرد.

اضافه می‌شود؛ هیئت وزیران در جلسه امروز(چهارشنبه) که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد، "علیرضا رشیدیان" را به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب کرد.

با انتخاب رشیدیان، پرونده انتخاب استانداران دولت تدبیر و امید بالاخره و بعد از حدود 6 ماه  بسته شد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد يوسفي
۲۱:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
با سلام
اميدوارم با تدبير افراد صاحب نظر ،خوش فكر و متدين در دولت آقاي دكتر روحاني بزودي شاهد تحول جدي در كشور باشيم .
اهالی روستای بوژان نیشابور
۱۵:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
استاندار محترم و محبوب : جناب آقای رشیدیان :
انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض می نماییم توفیق خدمت به زائران و مجاوران آقا علی بن موسی الرضا گوارای وجودتان و دعای خیر مردم استان بویژه مردم ولایتمدار بوژان پشتوانه گامهای استوارتان
اهالی روستای بوژان