سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت فرارسیدن عید نوروز؛

برگزاری جشن هفت سین نام استانها در منطقه 16/ جشن سبزها درخانه های کودک

مدیر آموزش شهروندی منطقه 16 از برگزاری جشن به مناسبت عید نوروز و جشن هفت سین نام استانها در خانه های کودک منطقه خبر داد.

 دیناروند درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و در راستای ایجاد فضای شاد و متنوع برای شهروندان به خصوص کودکان ویژه برنامه و جشنهای نوروزی در منطقه اجرا می شود.
 
وی افزود: به همین مناسبت جشن سبزها درخانه های کودک منطقه در 24 و 25 اسفندماه برگزار خواهد شد.
 
دیناروند در ادامه عنوان کرد: برگزاری جشن هفت سین نام استانها در خانه کودک خزانه از دیگر برنامه های این اداره است، به این صورت که کودکان با تهیه غذاها و سوغاتی های هفت استان که با سین شروع می شود، حضور دارند.
 
وی به دیگر برنامه های خانه کودک اشاره کرد و افزود: جشن تخم مرغ رنگی و مسابقه بهترین سفره هفت سین و اهداء ماهی قرمز به کودکان سرطانی و جشن روز نیکوکاری و قصه گویی درخانه های کودک از دیگر برنامه های نوروزی است.
 
دیناروند در ادامه تصریح کرد: به مناسبت استقبال از نوروز همچنین کاشت نشاء در خانه های کودک و نمایش بهار در خانه های کودک علی آباد جنوبی برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: این اداره همچنین به مناسبت پیشگیری از حوادث در چهارشنبه آخر سال و اقدامات زیادی را برای کاهش بلایا دارد.
 

برچسب ها: عید ، نوروز ، کودک ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.