سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

مردم چهارمحال و بختیاری برای تأمین میوه شب عید مشکلی نخواهند داشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تامین میوه مورد نیاز شب عید مردم این استان خبر داد و گفت: مردم چهارمحال و بختیاری برای تامین میوه شب عید خود مشکلی ندارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رحمن کرمی اظهار کرد: میوه مورد نیاز مردم این استان برای مصرف در روزهای پایانی سال و نوروز 93 خریداری و در سردخانه‌های نه‌گانه این استان ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 600 تن میوه در سردخانه‌های این استان ذخیره شده است، افزود: این مقدار میوه در بیش از 55 مرکز بین مردم توزیع خواهد شد.

کرمی گفت: میوه مورد نیاز مردم این استان از 26 اسفند در شهرستان‌های 9‌گانه استان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود کالایی در بازار چهارمحال و بختیاری مشاهده نشده، افزود: مردم این استان برای خرید مایحتاج مورد نیاز خود هیچ‌گونه عجله‌ای نداشته‌ باشند و با صبر و حوصله اجناس مورد نیاز شب عید خود را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاصی که در روزهای پایانی سال بر بازار حاکم می‌شود و مردم تمایل بیشتری برای خرید دارند، برنامه‌ریزی‌های زیادی برای تشدید نظارت بر بازار شهرستان‌های نه‌گانه این استان انجام شده است.

کرمی ادامه داد: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان زیبای چهارمحال و بختیاری و حضور گسترده مسافران نوروزی در نقاط مختلف گردشگری این استان نظارت بیشتر بر اصناف خصوصا در مناطق گردشگری استان ضرورت بیشتری دارد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازرسان از ساعت 8 صبح تا 20 شب بر فعالیت اصناف نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، نوروز ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.