سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

دولت اعتباری برای تکمیل ۶ هزار پروژه نیمه‌تمام آموزشی ندارد /آغاز جشنواره خيرين مدرسه ساز از 18 اردیبهشت

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به وجود ۶ هزار پروژه نیمه تمام آموزشی گفت: دولت اعتباری برای تکمیل این پروژه‌ها ندارد که باید در این عرصه خیرین وارد شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمدرضاحافظي در جمع خبرنگاران گفت: 6 هزار و 800 پروژه نیمه تمام آموزشی در دولت گذشته باقی‌مانده است که دولت اعتباری برای به اتمام رساندن آن‌ها ندارد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز اظهارداشت: با مشارکت خیران 800 پروژه به اتمام رسید اما هم اکنون 6 هزار پروژه نیمه تمام آموزشی باقی‌مانده است که تلاش می‌کنیم تا انگیزه لازم در میان خیران را برای اتمام آن‌ها ایجاد کنیم.

وي گفت: برای این پروژه 7 میلیارد تومان دولت هزینه کرده و 5 میلیارد را خیران هزینه می‌کنند. اگر چنین پروژه‌های نیمه تمامی به اتمان نرسد در حقیقت شاهد هدر رفت سرمایه بیت‌المال هستیم.
حافظی عنوان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در سراسر کشور وجود دارد که باید برای تکمیل آن‌ها تلاش کنیم.

وی  ادامه داد:مشارکت خیران بسیار پربار بوده و با وجود این‌که ضعف اقتصادی کشور خوب نبود شاهد مشارکت وسیع خیرین مدرسه‌ساز بودیم به گونه‌ای که در شهرستان اسلامشهر دانش‌آموزان و معلمان 600 میلیون تومان برای ساخت یک مدرسه کمک کردند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشورخاطرنشان کرد: جشنواره مدرسه ساز از 18 اردیبهشت تا پایان اردیبهشت 93 در سراسر کشور برگزار خواهد شد و باید بگویم 30 درصد مدارس کل کشور طی 16 سال گذشته با مشارکت خیران ساخته شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: جامعه ، پروژه ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.