سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

احدی جرات تعرض به خاک ایران زمین را ندارد

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانایی های نظامی کشورمان، گفت: اگر امروز احدی جرات تعرض به خاک ایران زمین را ندارد به این خاطر است که دشمنان از توانایی های ما مطلع هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سردار عبدالله عراقی در نخستین یادواره شهدای توپخانه و پدافندهوایی استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از توانمندیهای بازدارنده ما آگاهی دارند و اگر دائما از گزینه های روی میز خود سخن می گویند و تاکنون از گزینه نظامی استفاده نکرده اند به این خاطر است که از توانایی های ما مطلع اند و می دانند که قدرت بازدارنده ای که به واسطه خون شهدا در این مرز و بوم ایجاد شده اجازه هیچ گونه تعرضی به خاک ایران زمین را به دشمنان نخواهد داد.

جانشین نیروی زمینی سپاه جمهوری اسلامی ایران در ادامه با تاکید بر توانایی های بالای نظامی کشور، گفت: دشمنان ما با استفاده از سیستم های ماهواره ای و هواپیماهای بدون سرنشین خود توانمندیهای نظامی ایران را که در مقاطع مختلف زمانی گوشه هایی از آن به نمایش در می آید را رصد می کنند و  به این خاطر احدی جرات تعرض به خاک ایران زمین را ندارد.

وی افزود: اگر کسی به حریم این مرز و بوم تجاوز کند همسنگران شهدا، یاران شهدا و مردم ایران زمین با تمام وجود در برابرش خواهند ایستاد و از کیان ایران اسلامی حراست خواهند کرد.

وی افزود: اگر امروز دشمنان دیرینه ما دست به سوی ما دراز می کنند دلشان به حال ما نسوخته، بلکه چاره ای جز این ندارند.

 وی قدرت نظامی کشور را در سال های اولیه دفاع مقدس ضعیف ارزیابی و خاطر نشان کرد: قدرت نظامی ما در ابتدای جنگ تحمیلی چندان نبود و جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که هیچگونه پشتیبانی از رزمندگان نمی شد و آن ها با کمترین امکانات به مبارزه با دشمن پرداختند.

عراقی افزود: با مقاومت، ایثار، فداکاری و خلوص شهدا به جایی رسیده ایم که امروز سلاح های دور برد ما در نیروی زمینی می توانند هدف زنی کنند.

عراقی امنیت، پایداری و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا دانست و گفت: تا زمانی که با شهدا عجین باشیم، موفقیت و پیروزی از آن ماست و اگر روزی از شهدا و خانواده آنها فاصله بگیریم بی شک آن روز، روز خسران ما خواهد بود.

برچسب ها: تعرض ، خاک ، زمین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.