سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تبدیل شرکت شهرک‌های صنعتی به سازمان توسعه‌ای

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه شورای نگهبان قانون تبدیل شدن شرکت شهرک‌های صنعتی را به سازمان توسعه‌ای تایید کرد، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در کشور به سازمان توسعه‌ای تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از ساری ، علی‌نقی قدس در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در سالن اجتماعات بانک ملی استان، اظهار داشت:‌ دولت به دنبال وارد کردن ایده‌های جدید به مجموعه است و سیاست کامل شدن زیرساخت‌ها را در شهرک‌های صنعتی دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در هیچ جایی توسعه شهرک‌های صنعتی را منع نکردیم، ادامه داد: از بخش خصوصی هم برای توسعه شهرک‌های صنعتی دعوت کردیم و اگر بخش خصوصی زمین داشته باشد تغییر کاربری را رایگان انجام می‌دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی مناطق به دنبال حذف شهرک‌های صنعتی هستیم، یادآور شد: در مازندران، سیاست توسعه شهرک‌های صنعتی را در پیش داریم.

قدس با اشاره به اینکه رسیدگی به واحدهای راکد و واحدهایی که زیر ظرفیت، کار می‌کنند در اولویت قرار گیرد، گفت: رسیدگی به طرح‌های صنعتی هم از دیگر اولویت‌های کاری در مازندران باشد.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه بیش از 700 طرح صنعتی در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: اگر تلاش کنیم تا این طرح‌ها به بهره‌برداری برسند حداقل برای 14 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

قدس با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای تولید است، گفت: اگر به تولید، تنگ‌نظرانه نگاه نکنیم، اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن درختکاری را در 31 استان برگزار می‌کنیم، افزود: 4 هزار و 478 هکتار فضای سبز در کشور ایجاد می‌کنیم./س


برچسب ها: تبدیل ، سازمان ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.