سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: 150 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از ساری ، احمدعلی مقیمی در جمع مسئولان و مردم نکا بیان داشت: تحصیلکرده‌های باید به فکر ایجاد اشتغال در این کارگاه‌ها برای خود باشند و بدانند دولت به فکر جذب نیروی کار نیست و از فکر پشت میزنشینی در مراکز دولتی خارج شوند.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان باید با انگیزه و با ایمان وارد عرصه‌های کار و تلاش و فعالیت شوند و بدانند که اکنون بهترین فرصت برای اجرای اقتصاد مقاومتی است و فرهنگ‌سازی کنند.

مقیمی خاطرنشان کرد: همبستگی اتحاد و همدلی و همکاری برای تحقق منویات رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی با تمام توان از مسائل مهمی است که باید به ان توجه خاص اعمال شود.

این مسئول با اشاره به بودجه‌های استانی و شهرستانی در سال جاری اظهار داشت: در حوزه تملک دارایی کل بودجه مازندران 313 میلیارد تومان بود که تنها 22 درصد آن یعنی بیش از 68 میلیارد تومان آن محقق شده است.

مقیمی با اشاره به اعتبارات سال جاری در نکا گفت: 10 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار شهرستان نکا در سال جاری بوده که تا کنون تنها 700 میلیون تومان آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پروژه‌ها و عملکردهای انجام شده در طول سال گذشته در نکا بیان داشت: بهره‌برداری از یک هزار واحد مسکن مهر، اجرای 47 طرح هادی در روستا برای زیباسازی و بهسازی معابر و خیابان‌ها، بهسازی و زیباسازی ورودی و خروجی شهرستان که ورودی شهرستان از ساری با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون تومان تاکنون یک میلیارد تومان اختصاص یافت و در حال انجام است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش تولید علاوه بر فعالیت کارخانه سیمان و نیروگاه نکا به‌عنوان دو کارخانه بزرگ، 44 واحد در شهرک صنعتی نکا فعال است که سبب اشتغال‌زایی بیش از 900 نفر شده است./س

برچسب ها: اختصاص ، کشاورزی ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.