سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

راه‌اندازی اتوبوس‌‌های گردشگری مسافران نوروزی آذربایجان غربی

مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری آذربایجان غربی گفت: همزمان با نوروز 93 اتوبوس‌های گردشگری مسافران نوروزی در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مظفر عباس‌زاده اظهار داشت: اتوبوس‌های گردشگری یکم تا 13 فروردین ماه در آذربایجان غربی از ساعت 9 صبح تا 20 شب آماده ارائه خدمات به مسافران نوروز است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای جاذبه‌های بسیار زیاد گردشگری است، افزود: این شهرستان می‌تواند زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران را فراهم کرده و در صورت شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان رونق داد.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری آذربایجان غربی عنوان کرد: مسیر‌های گردشگری برای مسافران نوروزی بازدید از اماکن تاریخی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی را شامل می‌شود.

عباس‌زاده یادآور شد: اتوبوس‌های گردشگری به مدت 13 روز در شهر مستقر شده و مسافران را با حضور راهنما به ‌صورت رایگان به نقاط دیدنی خواهند برد.

وی با بیان اینکه دو شهرستان خوی و مهاباد بیشترین آثار تاریخی را نسبت به دیگر شهرستان‌های آذربایجان غربی دارد، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا برای گردشگران و مسافران نوروزی این دو شهرستان نیز اتوبوس گردشگری در نظر بگیریم.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری آذربایجان غربی گفت: ارائه خدمات و برقراری تشکل‌های نوروزی از سوی دستگاه‌های اجرایی در آذربایجان غربی ضروری است.


انتهای پیام/ م
برچسب ها: ارومیه ، گردشگری ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.