سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/ رشد فناوری های جدید علمی در کشور:

بدون تبدیل یافته های محققان امکان پذیر نخواهد بود

نماینده استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: تجاری سازی تولیدات علمی از راهکارهای اصلی برای توسعه اقتصادی ایران و تبدیل آن به یک کشور توسعه یافته است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، کریم زارع در همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت : رشد فناوری های جدید علمی در کشور بدون تبدیل یافته های محققان در زندگی روزمره امکان پذیر نخواهد بود.
وی بیان کرد: افزایش اعتبارات پژوهشی و حمایت از نخبگان محقق راهکاری مناسب برای خوداتکایی و استقلال همه جانبه ایران اسلامی است.
زارع بر تغییر نگرش دانشگاه های آزاد کشور از آموزش محوری به پژوهش محوری تاکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت همایش علمی در انتقال یافته های جدید علمی بین پژوهشگران هر رشته، از مسوولان برگزارکنندگان همایش های علمی خواست دستاوردهای تازه هر همایش را تبیین و در اختیار نخبگان علمی شرکت کننده در آن همایش قرار دهند.
زارع توسعه کارگروهی، تقویت روحیه آزاداندیشی و برگزاری همایش های بین المللی با حضور اندیشمندان جهان اسلام را از برنامه های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی کشور برای توسعه پژوهش در دانشگاه ها اعلام کرد.
همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی با 450 اثر علمی پژوهشگران کشور در قالب سخنرانی، مقاله و پوستر به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در حال برگزاری است./س
برچسب ها: رشد ، فناوری ، دانشگاه ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.