سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین كازرونی:

حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت و به ویژه تیم مذاكره كننده هسته‌ای را نباید نادیده گرفت

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت معظم له از دولت و به ویژه تیم مذاكره كننده هسته‌ای را نباید نادیده گرفت و با پشتیبانی از دیپلمات‌های كشورمان كه از سوی ایشان فرزندان انقلاب خوانده شدند می‌توان مسیر عبور از مشكلات را هموار نمود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، دومین سخنران پیش از دستور جلسه بعد از ظهر روز سه‌شنبه اجلاسیه پانزدهم مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین كازرونی بود.

وی طی سخنانی، پیرامون اقتصاد كلان كشور نكاتی را بیان نموده و بر ضرورت اصلاح قوانین اقتصادی و فاصله گرفتن از اقتصاد دولتی تأكید كرد و افزود: یكی از اقدامات اساسی در این زمینه، مبارزه جدی با  فساد اقتصادی و تكیه بر تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین جلوگیری از رانت خواری‌های گسترده، تقویت سیستم‌های كنترل كننده تورم، تهیه آمار دقیق از فعالیت‌های اقتصادی و حمایت از بخش‌های تولیدی را در این راستا بسیار مؤثر ارزیابی كرد.
 
این عضو مجلس خبرگان ایجاد فضای آرام و پرهیز از تنش‌های نابجا را برای نیل به موفقیت در عرصه‌های گوناگون خواستار شد و تصریح كرد: اگر همواره منویات مقام معظم رهبری در مسائل مختلف، نصب العین همگان قرار گرفته شود بسیاری از مشكلات موجود به راحتی پشت سر گذاشته خواهد شد.

وی در همین زمینه، به حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت‌های مختلف و دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: حمایت معظم له از دولت و به ویژه تیم مذاكره كننده هسته‌ای را نباید نادیده گرفت و با پشتیبانی از دیپلمات‌های كشورمان كه از سوی ایشان فرزندان انقلاب خوانده شدند می‌توان مسیر عبور از مشكلات را هموار نمود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین كازرونی در پایان از ضرورت پرهیز از اسراف  و تجمل گرایی به خصوص از سوی مسئولین و نهادهای حاكمیتی سخن گفت و بر آن تأكید نمود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.