سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آغاز دومین همایش ملی بهداشت روانی و سبک زندگی

دومین همایش ملی بهداشت روانی و سبک زندگی اسلامی با حضور 300 نفر از استادان و دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور امروز در قوچان آغاز شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قوچان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: این همایش 2 روزه با هدف آشنایی متخصصان، استادان ، دانشجویان و علاقمندان با مباحث بهداشت روانی و سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

دکتر حمید طباطبایی افزود: از بین 650 مقاله که به دبیرخانه این همایش رسیده بود، 352 مقاله با نظر کمیته داوری متشکل از استادان دانشگاه‌های علامه طباطبایی، تربیت معلم، علوم پزشکی و فرهنگیان تهران و دانشگاه‌های آزاد علوم تحقیقات تهران، مرودشت، تربت‌جام و مشهد برگزیده شده است.

طباطبایی افزود: از بین مقاله های برگزیده شده برای ارایه درهمایش 45 مقاله با موضوع سبک زندگی اسلامی، 30 مقاله با موضوع بهداشت روان، 20 مقاله با موضوع مذهب و سلامت روان و بقیه مقالات در سایر محورها هستند.

وی خاطر نشان کرد :سومین همایش ملی بهداشت روانی و سبک زندگی اسلامی نیز در اسفندماه 93 در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار خواهد شد و از فروردین‌ماه سال آینده دبیرخانه همایش فعال خواهد شد./س

برچسب ها: بهداشت ، زندگی ، روانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.