سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناسا: بحران اوکراين بر همکاری فضايی آمريکا و روسيه هیچ تاثيری نداشته است

رئیس سازمان فضایی آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد با وجود بحران اوکراین، همکاری فضایی میان آمریکا و روسیه در ارتباط با برنامه ایستگاه فضایی بین المللی تغییر نکرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ،  "چارلز بولدن"، رئیس سازمان فضایی آمریکا، ناسا، روز سه شنبه اعلام کرد با وجود بحران اوکراین، همکاری فضایی میان آمریکا و روسیه در ارتباط با برنامه ایستگاه فضایی بین المللی تغییر نکرده است.

بولدن در پاسخ به سوالی درباره تاثیر بحران اوکراین بر آژانس فضایی آمریکا در پیش نویس بودجه سال 2015 آمریکا، در کنفرانس مطبوعاتی تلفنی اعلام کرد « تا این لحظه در روابط ما با روسیه همه چیز به حال عادی است. مشارکت میان آمریکا و روسیه در فضا بدون تاثیر از این بحران مانده و در حال عادی است ».

بولدن افزود « فضانوردان ما به آموزش خود در شهرک ستارگان (در نزدیکی مسکو، پایتخت روسیه) ادامه می دهند و یکی از فضانوردان آمریکایی مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی قرار است در پایان ماه به زمین باز گردد ».

بولدن در رابطه با انقلاب اوکراین خاطر نشان کرد ناسا آماده بود تدابیری اتخاذ کند. « اما در حال حاضر هیچ دلیلی برای آن نمی بینیم ».

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.