سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تمرين مشترک دريايی نيروهای عربستان، کويت و بحرين

مقامات عربستانی اعلام کردند شناورهای گارد مرزی عربستان و بحرین و کویت روزهای یکشنبه و دوشنبه تمرینات مشترکی را در بندر ملک عبدالعزیز در منطقه دمام در شرق عربستان برگزار کردند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، مقامات عربستان روز سه شنبه اعلام کردند شناورهای گارد مرزی عربستان و  بحرین و کویت روزهای یکشنبه و دوشنبه تمرینات مشترکی را در بندر ملک عبدالعزیز در منطقه دمام در شرق عربستان برگزار کردند.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) روز سه شنبه اعلام کرد هدف این تمرین ها افزایش سطح هماهنگی بین گارد مرزی و گارد ساحلی در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و همکاری در زمینه محافظت از مرزهای دریایی طبق طرح تهیه شده در تمرینات است. 

این منبع افزود، تمرین ها با اجرای آزمایش های لازم در خصوص میزان آمادگی تجهیزات ارتباطی و همچنین اجرای نحوه رهگیری و توقیف قایق هایی که از خط مرزی عربستان عبور کرده بودند آغاز شد. در این تمرین ها همچنین مهارت های تعقیب و نجات نیز تمرین شد. 

سرهنگ "جمعان بن صالح الزهرانی" فرمانده این تمرین نظامی گفت هدف ما سنجش میزان کارآیی عملی واحدهای شرکت کننده و میزان همکاری واحدهای پشتیبانی و سنجش تجهیزات و اقلام و عناصر لازم برای مهار کردن اوضاع و پی بردن به نقاط ضعف و قدرت نیروها بود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.