سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارس جنوبی مجوز استخدام گرفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خطاب به برخی از پیمانکاران فعال در پروژهای پارس جنوبی، گفت: به منظور عمل به تعهدات در زمان مقرر، می توانند تعداد نیروهای خود را افزایش دهند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ رکن الدین جوادی در بازدید چهار ساعته از فازهای 17 و 18 پارس جنوبی، از نزدیک در جریان روند پیشرفت این فازها قرار گرفت.

 وی ضمن بازدید از فازهای 17 و 18 میدان مشترک پارس جنوبی، مراحل پیشرفت این پروژه ها با برنامه عملیاتی را به طور دقیق و موشکافانه مورد مقایسه و بررسی قرار داد.

 جوادی از پیمانکاران و مجریان طرح های توسعه ای میدان مشترک پارس جنوبی خواست که گزارش مراحل پیشرفت عملیاتی با برنامه را بررسی کنند تا مشکلات شناسایی و با رفع آن به پیشرفت پروژه کمک شود.

 وی با اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروزی از پیمانکاران پارس جنوبی خواست که ضمن توجه به پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان، با برنامه ریزی کاری مناسب و همدلی، اجازه ندهند روند پیشرفت پروژه در این ایام با مشکل مواجه شود.

 معاون وزیر نفت با اشاره به اهمیت ارزش زمانی و تاکید بر برنامه ریزی مناسب برای ایام نوروز گفت: بازدید دوره ای از پروژه های میدان مشترک پارس جنوبی در ایام تعطیلات نیز در دستور کار است.

 مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  پس از بازید از پروژه فازهای 17 و 18، با پیمانکاران و مجریان به مذاکره و گفت و گو نشست. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.