سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس آموزشی زیبایی در شهر و فضای سبز درمنطقه 10

واحد آموزش شهروندی اداره اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 10 در آستانه فرا رسیدن بهاراز برگزاری کلاس آموزشی زیبایی در شهر و فضای سبز در 14 اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، واحد آموزش های شهروندی  اداره اجتماعی فرهنگی منطقه در راستای طرح استقبال از بهاروروز درختکاری فعالیت های آموزشی خود کلاس آموزشی زیبایی در شهر و کلاس فضای سبز را با محوریت فرهنگ سازی زیبا سازی نمای منازل و محله ، کوچه و خیابان را در سطح منطقه 10 در چهاردهم اسفند ماه  برگزار می نماید.
 
 گفتنی است ؛ این اداره سلسله کلاسهای آموزشی فضای سبز را با هدف ارتقاء فرهنگ استفاده از فضاهای سبز شهری و اهمیت کاشت درخت و زیبایی بصری محل زندگی شهروندان ازابتدای سال جاری در سرای محلات، مدارس و اماکن عمومی کلاسهای فوق الذکر را برگزار نموده است و این روند آموزشی پایان سال در حال اجرااست.

 شابان ذکر است ؛ از دیگر برنامه های واحد آموزش های شهروندی  اداره اجتماعی فرهنگی منطقه ده در روز 14 اسفند برگزاری کلاس خلافیت شهروندی در مدرسه عصمت ویژه مادران  می شود. در ضمن کلاس زیبایی در شهر در مدرسه یاس نبی وکلاس فضای سبز در مدرسه شرافتی بر پا می گردد.
برچسب ها: کلاس ، فضا ، سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.