سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی:

برای انجام "فعالیت فرهنگی" در دانشگاه‌ها با دوگانگی رو به رو هستیم

دکتر سلیمی گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها بسیار عمیق، پیچیده و دشوار است و دوگانگی‌های موجود در جامعه نیز بر این دشواری‌ها می افزاید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در اجلاس معاونین فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور که با شعار دانشگاه، اخلاق، خلاقیت و نشاط برگزار شد، گفت: فرهنگ، به خصوص در دانشگاه‌ها، با تبلیغ تفاوت اساسی دارد. شاید برای تبلیغات، کار فرهنگی شود ولی مطلق نیست

وی افزود: انجام کار فرهنگی در دانشگاه‌ها بسیار عمیق، پیچیده و دشوار است و دوگانگی‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که این دشواری‌ها را بیشتر می کند.

سلیمی اشاره‌ای به دوگانگی‌ها کرد و گفت: از یک سو به دنبال فضای شاد هستیم و از سوی دیگر با خط قرمزی‌هایی نیز مواجه می‌شویم نه تنها در حوزه‌ی فرهنگ بلکه در حوزه‌ی هنر نیز با این مشکل مواجه هستیم و به همین دلیل انجام فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های ما بسیار پیچیده است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: ما  هم جذابیت شور و نشاط فعالیت های فرهنگی در دانشگاه‌ها را تجربه می‌کنیم و هم جذابیت جلوگیری از این فعالیت‌ها را .

وی در پایان تصریح کرد: هیچ معاون فرهنگی و اجتماعی توان کنترل همه چیز را در دانشگاه‌ها ندارد و ما باید با سهه صدر این موضوعات را تحمل کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، علامه ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.