سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

تذکر "افتخاری" درباره احیای مجدد "انجمن منحله روزنامه‌نگاران"

در پی انتشار خبری پیرامون احیای مجدد انجمن صنفی روزنامه‌نگاران‌، یک عضو کمیسیون فرهنگی تذکراتی را خطاب به وزارت ارشاد مطرح کرد.

"لاله افتخاری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمزمه‌های احیای مجدد انجمن منحله صنفی منحله روزنامه‌نگاران‌ اظهار داشت: اگر این انجمن صنفی منحل شده، پس دوباره امکان احیای آن نیست و باید انجمن جدیدی تاسیس شود.

وی افزود: اگر قرار است این انجمن تاسیس شود، باید دقت و توجه بیشتری در رابطه با آن صورت گیرد لذا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می‌رود تا با در نظر گرفتن تمامی سوابق افراد و فعالیت‌های این انجمن و همچنین رعایت قانون، اقدام کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید بر فعالیت‌هایی که از خارج از کشور مدیرت می‌شود، صحه بگذارد.

گفتنی است، "حسین شریعتمداری" مدیرمسئول روزنامه کیهان، در واکنش به برخی اظهارنظرها در زمینه احیای انجمن صنفی منحله روزنامه‌نگاران گفت است که دست‌اندرکاران اصلی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران مدت‌هاست که به آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، هلند و برخی دیگر از کشورهای غربی پناهنده شده و به خدمت سرویس‌های اطلاعاتی این کشورها درآمده‌اند، بنابراین مهره‌های انجمن فقط محل کارشان تغییر کرده و از وطن شناسنامه‌ای خود به وطن سیاسی خویش کوچ کرده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.