سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

گردشگران نوروزی بازدید از پارک جنگلی بیستون را فراموش نکنند

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه گفت: گردشگران نوروزی بازدید از پارک جنگلی بیستون را فراموش نکنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

وحید شامبیاتی گفت: پارک جنگلی بیستون یکی از مناطق منحصر به فرد و گردشگرپذیر استان کرمانشاه بوده که دارای جاذبه های قابل توجه ای برای گردشگران است.

وی ادامه داد: کل محوطه پارک جنگلی بیستون 160 هکتار است که در بخش هایی از آن با همکاری بخش خصوصی اقدام به برپایی شرایط تفریحی رفاهی مناسبی برای گردشگران کرده ایم.

شامبیاتی تصریح کرد: راه اندازی رستوران، راه اندازی بخشی برای موتورهای سواری تفریحی و راه اندازی سایت تیراندازی از جمله کارهایی است که در این مجموعه انجام شده و در ایام نوروز گردشگران می‌توانند از آنها استفاده کنند.

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه گفت: همچنین در برنامه خود داریم که در قالب پکیج های سرمایه گذاری، دیگر اقدامات تفریخی رفاهی پارک جنگلی بیستون را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه هرگونه ساخت و ساز در پارک جنگلی بیستون ممنوع است، یادآور شد: تمام اقداماتی که در این پارک جنگلی صورت می‌گیرد باید به صورت سازه های پیش ساخته و سیار و استفاده از محیط طبیعی خود مجموعه باشد.

شامبیاتی خاطرنشان کرد: کمپ گردشگری پارک جنگلی بیستون نیز راه اندازی شده و در ایام نوروز میهمانان و گردشگران نوروزی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه گفت: مدیریت پارک جنگلی بیستون از سال گذشته به شرکت توسعه گردشگری استان واگذار شده و این شرکت با انجام اقداماتی تفریحی رفاهی در این مجموعه، پذیرای گردشگران است./س
برچسب ها: کرمانشاه ، گردشگر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.