سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت 30 فرد مسلح در تلاش برای بازپس گیری شهر خناصر

ارتش سوریه و نیروهای مردمی حمله گروه های مسلح را به دو منطقه واقع در جاده حلب به خناصر دفع کردند ودر این میان 30 فرد مسلح کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ارتش سوریه و نیروهای مردمی حمله گروههای مسلح را به دو منطقه واقع در جاده حلب به خناصر دفع کردند و 30 فرد مسلح در این درگیری کشته شدند.

گروههای مسلح قصد  داشتند خناصر را از ارتش سوریه بازپس بگیرند.

حسام علی خبرنگار شبکه المنار در گزارشی گفت : گروه خبری  المنار پس از گذشت سه ماه از پاکسازی منطقه خناصر از وجود افراد مسلح به این منطقه سفر کرد. 

خناصر دیگر همانند گذشته نیست. تعدادی از خانه ها پس از ورود افراد مسلح به خناصر با خاک یکسان شده است و ساکنان خانه ها نیز آواره شده اند. صحنه هایی که دیده می شود گویای حوادثی است که رخ داده است.

یکی از نیروهای سوری گفت:« ما اکنون در شهر خناصر هستیم. گروههای مسلح همه زیرساختهای این شهر از نانوایی گرفته تا مدارس و خانه های مردم را ویران کرده اند.»

مخالفان شایعات زیادی درباره خناصر که به کنترل ارتش سوریه در آمده است منتشر می کنند و می گویند امنیت در این شهر وجود ندارد.

یکی از نیروهای سوری گفت:« ما ارتش عربی سوریه در خناصر حضور داریم تا جلوی هرگونه حمله دشمن را به این شهر بگیریم و امنیت جاده حلب به خناصر را برقرار کرده ایم.»

یکی دیگر از نیروهای ارتش گفت:« ما به همراه نیروهای دفاع ملی از این منطقه حمایت می کنیم.»

حسام علی گفت امنیت در جاده ای که از شهر خناصر می گذرد برقرار است و در این جاده تردد می شود اما شهر خناصر از مردم آن خالی است و فقط نیروهای  ارتش در خناصر حضور دارند اگرچه گروههای مسلح شهر خناصر را به طور کامل ویران کرده اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.