سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

جمعیت هلال احمر استان همدان یکی از 5 جمعیت توانمند دنیاست

مشاور عالی رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر استان همدان یکی از 5 جمعیت توانمند، مستقل و نوین دنیا است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان
؛ تقی خانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: ما درصدد هستیم با تقویت آموزش علمی کاربردی و تأسیس دانشگاه ویژه برای جمعیت هلال احمر استان در راستای تقویت و آموزش های تخصصی منشأ خیر و برکات باشیم.
وی با اشاره به اینکه هلال احمر پیش قراولبرنامه جمعی و گروهی است، افزود: رمز شکوفایی جمعیت هلال احمر که مردم به آن اعتماد دارند از علاقه و موهبتی است که تلاش امدادگران و داوطلبان این نهاد دارند.
مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خوشحالم؛ هلال احمر همدان در غرب کشور می درخشد؛ اظهار داشت: هلال احمر نقش مهمی در نجات انسان ها در مواقع بحرانی دارد.
ره انجام، رمز موفقیت این نهاد را همدلی دانست و یادآور شد: امدادگران و فعالان هلال احمر کسانی هستند که در حادثه ها جان خود را در کف دست می گیرند و در سرمای برف و گردنه های کوه ها با وجود اینکه خطر را در مقابل خود می بینند اما دست از تلاش برای نجات خانواده ها و افراد در معرض خطر و آسیب دیده بر نمی دارند.
وی تصریح کرد: در مدت مسئولیت بنده در این نهاد تاکنون مشکل ناوگان ترابری در خودروهای فرسوده رفع شده و 80 دستگاه جدید مشغول به امدادرسانی است.
ره انجام با تأکید بر اینکه استان همدان نخستین مرکز دانشگاه علمی و کاربردی را دارد، یادآور شد: در این مرکز 930 امدادگر مشغول تحصیل هستند.
مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: در استان همدان 5 پایگاه امداد هوایی کشور در همدان و 12 پایگاه امدادرسانی نیز مستقر شده است.
در این مراسم از خدمات 12 ساله حمید ره انجام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تجلیل و بهروز کارخانه ای به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان همدان معرفی شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.