سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ استاندار تاکید کرد؛

لزوم تسهيل زمينه هاي رونق توليد و صادرات در استان

استاندار قم در ديدار اعضاي اتاق تعاون استان خواستار مشاركت فعال اين مجموعه در كمك به تسهيل و رونق توليد و صادرات در استان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در ديدار اعضاي اتاق تعاون استان به جايگاه مهم تعاون در اسلام و نقش آن در تحقق عدالت اجتماعي اشاره و تصريح كرد: احترام به مالكيت بخش خصوصي از جمله موضوعات مهمي است كه در دين مبين اسلام به آن تاكيد شده است.

نماينده عالي دولت در استان با اشاره به وظيفه ي اين اتاق در شناساندن بازار كالاهاي صادراتي ايران در خارج از كشور گفت: اعضاي اتاق تعاون استان قم بايد با شاخت لازم و كافي از اين بازارها، زمينه ي حضور و فعاليت مؤسسات و شركتهاي خصوصي تجاري و بازرگاني را فراهم نمايند.

استاندار قم رونق سرمايه گذاري با مشاركت بخش خصوصي را رويكرد اصلي مديريت استان عنوان و تصريح كرد:‌ تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند مشاركت جدي بخش خصوصي است.

وي با بيان اينكه تشويق و ترغيب بخش خصوصي به فعاليت هاي توليدي بالاخص توليد كالاهاي صادراتي بايد در اولويت باشد، گفت: بسط و توسعه ي بيش از پيش مراودات تجاري- بازرگاني با كشورهاي مختلف به ويژه همسايگان از موضوعات مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد./س
 
پایان خبر/
برچسب ها: قم ، لزوم ، تسهیل ، زمینه ، رونق ، تولید ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.