سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه فصل بهار صورت گرفت؛

کاشت بیش از 22 هزار اصله نهال ميهمان منطقه 21

مدير اداره فضای سبز شهرداری منطقه 21 خبرداد : همزمان با فرا رسیدن سال نو و فصل بهار بیش از 22 هزار اصله نهال در سطح منطقه کاشته شده است.

رضا اعلاء بیگی درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بيان داشت  : همزمان با فرا رسیدن سال نو و فصل بهار تعداد 22000 اصله نهال مثمر در منازل شهروندان ، تعداد 750 اصله نهال در مدارس ، تعداد 120 هزار اصله نهال در سطح معابر منطقه کاشته شده است .

وی افزود : همچنین در این ایام و با توجه به نزدیک شدن به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی تعداد 1800 گلدان به مساجد اهدا و تعداد 125000 هزار اصله نهال بین شهروندان منطقه توزیع شده است .
اعلاء بیگی با اشاره به ايام پاياني سال ادامه داد  : همزمان با ایام پایانی سال و در راستای زیبایی و جلوه بخشی به نمای بصری سطح منطقه تعداد 90هزار پیاز لاله در قطعات گلکاری کاشته شده و فرشی از گل به میزان 6500 متر مربع برای منطقه و همچنین برگزاری سه جشنواره سبزه آرایی در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره فضای سبز منطقه 21 در پایان خاطرنشان كرد  : باز پیرایی و ترمیم چمن و ترونکاری به مساحت 4200 متر مربع ، رنگ آمیزی 1400 پایه روشنایی ، نیمکت و سطل زباله در سطح پارکها و رسیدگی به تعداد 17 مورد آبنما در بوستانهای سطح منطقه در دستور کار این اداره قرار دارد .
گفتني است با توجه به بودجه مناسب شهرداري در سال 93 خبر هاي خوش فضاي سبزي در راه است .

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کاشت ، اصله ، نهال ، سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.