سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه تكاني نوروزي در محورهاي مواصلاتي گلستان

هر سال بهار كه از راه مي رسد، محورهاي ارتباطي گلستان نيز رنگ و روي بهاري مي گيرند و با خانه تكاني خود به استقبال نوروز و مهمانان نوروزي مي روند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در نوروز امسال نيز همچون سال هاي گذشته راه هاي مواصلاتي گلستان آغوش خود را براي مسافران نوروزي باز كرده اند تا بار ديگر خاطره خوشي را در ذهن آنان بر جاي گذارند.

راهداران، پيمانكاران، كاركنان و عوامل اجرايي راه و شهرسازي گلستان همگي با اقدامات راهداري مشغول خانه تكاني راه ها براي پذيرايي از مسافران هستند.

شتشوي علايم راهنمايي و رانندگي، تجديد خط كشي ها و روكش آسفالت و پاكسازي كناره هاي مسير راه ها همه و همه از اقداماتي است كه عوامل اجرايي راهداري گلستان مشغول به انجام آن هستند.

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان در مصاحبه اي خبري گفت: راه و شهرسازي يكي از دستگاه هاي عضو كميته و ستاد سفرهاي نوروزي استان است كه موظف به ارائه تمهيدات نوروزي مي باشد.

مهندس "علي بخش رستمي" افزود: امسال نيز همانند سال هاي گذشته، محورهاي ارتباطي را مهياي استقبال از مسافران نوروزي كرديم به طوري كه عوامل راهداري و راهداران در هشت حوزه ورودي و خروجي غرب و شرق و جنوب استان به ارائه خدمات نوروزي به مسافران خواهند پرداخت.

به گفته وي، 527 راهدار و عوامل اجرايي با بكارگيري 176 دستگاه ماشين آلات سبك و سنگين راهداري در قالب 34 اكيپ راهداري در سطح محورهاي ارتباطي گلستان حضور مستمر و فعاليت دارند.

رئيس شوراي حمل و نقل گلستان اظهاركرد: براي اجراي بهينه عمليات راهداري نيز 48 دستگاه ماشين آلات به سيستم GPS مجهز شده اند كه در طول 81 محور استان مستقر خواهند بود.

مهندس رستمي ادامه داد: شتشوي علائم راهنمايي و رانندگي، تجديد خطي كشي ها و روكش آسفالت و پاكسازي حريم راه ها و ساير اقدامات راهداري از فعاليت هايي است كه بعنوان خانه تكاني جزو تكاليف اين اداره كل است كه هر سال با فرارسيدن فصل بهار انجام مي شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.