سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش‌های چهره به چهره مدیریت بحران جنوب پایتخت در آستانه سال 93

ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: آموزش‌های چهره به چهره مدیریت بحران منطقه 19 به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان و آماده‌سازی هرچه بیشتر آنها در مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه برگزار خواهد شد.

محمدباقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ آموزش چهره به چهره مدیریت بحران منطقه 19 همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 برگزار می‌شود ،این طرح همزمان با طرح استقبال از بهار از 26 بهمن ماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد. 

وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های چهره به چهره مدیریت بحران در دو بخش از 26 بهمن تا 15 اسفند ماه سال 92 و 15 اسفند تا پایان فروردین ماه سال 93 برگزار خواهد شد.
 
علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری آموزش‌های چهره به چهره مدیریت بحران در محلات منطقه 19 از جمله شهرک رسالت، اسماعیل آباد دولتخواه، نعمت آباد، شکوفه شمالی و جنوبی، شریعتی شمالی و جنوبی، خانی آباد نو شمالی و جنوبی، اسفندیاری بوستان و بهمنیار از اقدامات اجرایی این طرح است. 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران، مبانی مدیریت بحران، کمک‌های اولیه، اطفای حریق، امداد و نجات، چادرزنی و.... همزمان با طرح آموزش چهره به چهره مدیریت بحران در آستانه سال 93 از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است. 

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مدیریت ، بحران ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.