سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همگام با مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن؛

رجبی: از حضور در رقابت‌ها انصراف دادم/ ترجیح می‌دهم برای بازی‌های آسیایی آماده شوم

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا با اینکه سهمیه مسابقات جهانی داخل سالن را کسب کرده، به دلیل آسیب دیدگی در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند.

لیلا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل آسیب دیدگی که در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی از ناحیه آشیل پا داشتم، نتوانستم خودم را برای مسابقات جهانی داخل سالن آماده کنم و این در حالی بود که من سهمیه این رقابت ها را هم در مسابقات آسیایی و هم در لیگ کسب کردم.
 
بانوی ملی‌پوش دو و میدانی ادامه داد: ترجیح دادم خودم را برای حضور پر قدرت در مسابقات آسیایی سال آینده آماده کنم و در این راستا بعد از تعطیلات نوروز تمریناتم را دربلاروس‌ آغاز می‌کنم.
 
رجبی تاکید کرد: البته قرار شده فدراسیون هزینه این اردو و مربی را پرداخت کند، خودم هم قصد دارم نتیجه‌ای را که در گوانگجو‌ کسب کردم ارتقا دهم، در آن رقابت‌ها رتبه ششم را کسب کردم که نتیجه خوبی نبود و این به دلیل نداشتن مربی و تمریناتم بود.
 
 نایب قهرمان آسیا در ماده پرتاب دیسک گفت: من دو رقیب سر سخت چینی دارم که آنها از لحاظ رکورد قهرمان و نایب قهرمان آسیا هستند و پس از آنها من در جایگاه سوم هستم با این حساب مدال برنز آسیا را کسب می‌کنم، اما امید دارم با تمرینات منظم مدالی خوشرنگ‌ تراز برنز در اینجئون کسب کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، ملی ، راستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.