سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی منافقین با عنواین مضخک و ساختگی؛

تشت رسوایی منافقین سال‌هاست که از بام افتاده

سرکردگان منافقین می‌خواهند بر این ناتوانی که ریشه در بحران شدید مشروعیت این گروهک تروریستی دارد به کمک اسم‌های ساختگی سرپوش بگذارند اما تشت رسوایی این تشکیلات تروریستی سال‌هاست که از بام افتاده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم؛ گروهک تروریستی منافقین در راستای دیده شدن عاشق برگزاری همایش و گردهمایی‌های محفلی است.

دوستان مریم رجوی(سرکرده گروهک تروریستی منافقین) و سیاستمداران سابق آمریکایی و اروپایی که برای شرکت در این گردهمایی‌ها مبالغ هنگفت دریافت می‌کنند هم پایه ثابت این برنامه‌های نمایشی هستند.
 
سایت‌های وابسته به منافقین از ادر ندل فرماندار سابق پنسیلوانیا، و تام ریچ وزیر سابق امنیت آمریکا به عنوان کسانی نام بردند که در آخرین گردهمایی نمایشی آن‌ها شرکت کردند. 

 ادرندل پیش از این در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرده بود از منافقین به منظور شرکت در برنامه‌های آن‌ها پول دریافت می‌کند.

وی عنوان کرد: برای ده دقیقه سخنرانی به نفع این گروهک تروریستی بیش از بیست هزار دلار دریافت می‌کند. 

اما طنز ماجرا اینجاست که عوامل منافقین برای اینکه وانمود کنند در میان این شرکت کننده‌های اجاره‌ای آمریکایی چند ایرانی هم حضور داشته‌اند اسم چند تشکل ساختگی وابسته به خود را لیست کرده‌اند. 

نگاهی به عناوین این لیست حاکی از نمایش مضحک و ساده لوحانه آن‌ها دارد؛ به گفته یکی از سایت‌های گروهک، این تشکل‌ها عبارتند از: جامعه کالیفرنیا برای دموکراسی در ایران، جامعه ایرانیان شمال کالیفرنیا، انجمن جوانان جنوب کالیفرنیا، انجمن متخصصان شمال کالیفرنیا، انجمن جوانان شمال کالیفرنیا، انجمن زنان جنوب کالیفرنیا. 

این عناوین ساختگی و طنزگونه که عمدتا با ترکیب جنوب و شمال کالیفرنیا درست شده‌اند حاکی از فقدان شدید مشروعیت منافقین و ناتوانی در جمع کردن دست کم بیست سی ایرانی در تجمعاتشان است.

سرکردگان منافقین می‌خواهند بر این ناتوانی که ریشه در بحران شدید مشروعیت این گروهک تروریستی دارد به کمک اسم‌های ساختگی سرپوش بگذارند اما تشت رسوایی این تشکیلات تروریستی سال‌هاست که از بام افتاده است.
بر اساس گزارش وزارت خارجه آمریکا که در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد، این تشکیلات تروریستی مورد تنفر ایرانیان است.

بر اساس این گزارش که با تحقیق میدانی چندین کنسولگری آمریکا در سراسر جهان و از طریق مصاحبه با ایرانیان خارج از کشور صورت گرفته منافقین به دلیل سوابق تروریستی و همکاری با دیکتاتور سابق عراق در طول جنگ تحمیلی مورد تنفر مردم ایران است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.