سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

ذخیره بیش از هزار و 500 تن میوه نوروزی در استان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون هزار و 560 تن میوه برای تامین نیاز نوروز مردم استان خریداری و در سردخانه ها ذخیره سازی شده است.

قاسم سلیمانی در نشست ستاد تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری گفت: از این میزان، 910 تن پرتقال و بقیه سیب درختی است که در انبار سردخانه های این استان و نجف آباد ذخیره سازی شده است.
وی از برگزاری نمایشگاه های عرضه میوه و کالای مورد نیاز مردم برای شب عید در 55 نقطه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: این نمایشگاه ها در شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل، لردگان، سامان، بن، چلگرد، سورشجان، فرخشهر، هفشجان، طاقانک و کیان برپا و میوه ایام نوروز نیز از 26 اسفند توزیع می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در خصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها در ابتدای سال 93 گفت: در این مرحله رشد قیمت ها صعودی نبوده و بر اساس شیب ملایم است.
وی گفت: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از اجرای مرحله دوم این قانون باید نسبت به آماده سازی و اطلاع رسانی صحیح به جامعه اقدام لازم صورت گیرد.
سلیمانی همکاری مردم و مسئولان را در اجرای مطلوب مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها مهم ارزیابی کرد و افزود: در این مرحله بخش تولید تقویت شده و هزینه خانوارها و وضعیت معیشت خانواده ها بهبود می یابد.
برچسب ها: ذخیره ، میوه ، نوروزی ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.