سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه هیاهوی بررسی بودجه شهرداری در شورا؛

حکیمی‌پور طلایی را به شورا بازگرداند/ انتقاد عضو شورای شهر از ساخت مساجد میلیاردی

در ادامه بررسی لایحه بودجه شهرداری در سال 93 عضو شورای شهر نسبت به ساخت مساجد میلیاردی انتقاد کرد و طلایی با وساطت حکیمی پور به جلسه شورا بازگشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه امروز شورای شهر و در جریان بررسی لایحه بودجه شهرداری در سال 93 دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به ترک جلسه طلایی به هیات رئیسه تذکر داد.
 
مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: طلایی به عنوان عضو شورا قابل احترامند اما پیشنهاد وی در کمیسیون نیز وجود داشت و نماینده شهرداری را نیز در جلسه امروز حضور دارند و اولویت در رای گیری پیشنهاد کمیسیون‌ها است.
 
وی ادامه داد: زمانی که پیشنهادی مطرح می‌شود دو حالت وجود دارد اینکه پیشنهاد به صورت کتبی این و یا قبلا پیشنهاد خود را مطرح کرده و نمی‌شود در جلسه به صورت آنی تصمیم گرفت.
 
دوستی ضمن تایید صحبت‌های مسجدجامعی ادامه اظهار داشت: به هر حال طلایی به عنوان یک عضو شورای شهر حق اعتراض دارد که درست یا نادرست باید بررسی شود.
 
براساس این گزارش در ادامه این بحث در نهایت طلایی با وساطت حکیمی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران به جلسه شورا بازگشت.
 
*تذکر عضو شورای اسلامی شهر به ساخت مساجد میلیاردی
 
در ادامه بررسی بودجه شهرداری در سال 93 طی بررسی تبصره 28 ساخت مساجد در شهرداری در دستور کار قرار گرفت که در نهایت به شهرداری اجازه داده شده نسبت به طراحی معماری مساجد با رعایت مصوبه شورا در ساخت مساجد و بر اساس بودجه مشخص شده مشارکت کنند.
 
مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی این تبصره با انتقاد از ساخت مساجد میلیاردی گفت: ما در حال حاضر در یکی از مناطق پروژه ساخت مسجدی را داریم که 30 میلیارد تومان تاکنون هزینه داشته و هنوز 10 میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز دارد.
 
شاکری خاطرنشان کرد: این نوع ساخت مساجد درست نیست و باید بررسی شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، شورا ، طلایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.