سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

درمان ناباروری چشم انتظار حمایت بیمه‌ها

علیرغم قول‌ها و وعده‌هایی که در خصوص حمایت بیمه‌ها از درمان ناباروری داده شده است اما عملا هنوز درمان ناباروری بدون چتر بیمه‌ای درحال انجام است.

شهلا میر گلوبیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به علت هزینه‌های بالای درمان ناباروری بیمه‌ها به بهانه‌های مختلف در پوشش آن سرباز زده‌اند و تاکنون هزینه‌های ناشی از درمان ناباروری و داروهای آن که اغلب وارداتی هستند برعهده بیماران بوده است. 

وی گفت: حتی نبود مراکز تخصصی درمان ناباروری در شهرستان‌ها، موجب شده که زوج‌های نابارور از شهرستانها به تهران بیاند و مراجعات نیز بر افرایش نرخ ویزیت‌ها، سونوگرافی‌ها و اعمال جراحی بیافزاید لازم به ذکر است که هزینه رفت و آمد نیز برای بیماران شهرستانی به هزینه‌های درمان اضافه می‌شود. 

وی با بیان اینکه نقش بیمه‌ها در درمان ناباروری بسیار ناچیز است خاطر نشان کرد: امید می‌رود با افزایش اعتبارات سازمان‌های بیمه‌گر در بودجه سال 93 بتوان مشکل پوشش درمان ناباروری توسط سازمان‌های بیمه‌گر را حل نموده و نگاه بیمه‌ها به درمان ناباروری تغییر کند چراکه ناباروری یک عمل زیبایی و غیر ضروری نیست که شامل پوشش بیمه‌ای نباشد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ناباروری ، هزینه ، بیمه ، دارو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.