سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظفر:

نمایندگان در سال 93 سوالات را متناسب با مشکلات دولت در نظر بگیرند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم "حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن پورفاطمی" گفت: به نظر می‌رسد نمایندگان در سال آینده باید با واقعیت‌ها بیشتر آشنا شده و سوالات خود را متناسب با مشکلات دولت در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "حسین مظفر" عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم "حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن پورفاطمی" در مورد کثرت سوال نمایندگان از وزرا در سال 92 گفت: سوالات نمایندگان از وزرا در سال 92 زیاد بود که در این رابطه طی یکی دو روز آینده گزارش سه ماهه نظارتی را اعلام می‌کنیم. در این گزارش به این موارد اشاره شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم سوالات نمایندگان از وزرا نسبت به دولت‌های قبل افزایش چشم‌گیری داشته است.

مظفر همچنین درمورد رویکرد و نحوه سوالات نمایندگان از وزرا در سال 93 گفت: به نظر می‌رسد نمایندگان باید با واقعیت‌ها بیشتر آشنا شده و سوالات خود را متناسب با مشکلات دولت در نظر بگیرد.

وی در پایان در مورد نحوه عملکرد شورای نظارت بر صدا وسیما و مباحث آن بیان کرد: در حال حاضر من عضو این شورا نیستم و اعضای شورا باید خودشان در این رابطه پاسخگو باشند اما مسئله مسلم این است که تصمیمات به صورت جمعی بوده و به فرد خاصی منحصر نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عضو ، هیئت ، رئیسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.