سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدارهای رده بندی نهم تا دوازدهم؛

رده نهمی به گرگان رسید/ نیروی زمینی در سوپرلیگ بسکتبال آخر شد

تیم بسکتبال نیروی زمینی که در مجموع دیدارهای سوپرلیگ تنها دو برد به دست آورده بود با آخرین شکست فصل مقابل افرا خلیج فارس، در رده آخر جدول رده بندی قرار گرفت. گرگان نیز با برد قشم، نهم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سازمان لیگ بسکتبال با توجه به در پیش بودن مسابقات باشگاههای غرب آسیا  تصمیم گرفت مسابقات رده بندی نهم تا دوازدهم لیگ را به صورت تک بازی در تهران برگزار کند.

به این ترتیب تیمهای تهرانی افرا خلیج فارس و نیروی زمینی که در دیدارهای قبلی مقابل گرگان و قشم شکست خورده و به دسته پایینتر سقوط کردند، برای تعیین جایگاههای یازدهم و دوازدهم با هم دیدار کردند و تیم افرا در پایان با نتیجه 95 بر 71 برنده این دیدار شد.

با این نتیجه تیم افرا کار خود را در رده یازدهم و تیم نیروی زمینی در رده داوازدهم تمام کردند.

باخت تیم 6 نفره قشم

تیمهای شهرداری گرگان و استقلال قشم نیز برای رده بندی نهم و دهم امروز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم گرگان با برد 83 بر 61 در رده نهم لیگ جای گرفت.

قشمی ها در حالی مقابل گرگان به بازی رفتند که تنها هفت بازیکن همراه این تیم بود و در میان این بازیکنان نیز، فرهاد صبوری به دلیل همراه نداشتن پیراهن تیم خود مجبور به دریافت لباس دیگری شد که با توجه به همخوان نبودن آن با لباس رسمی تیم، اجازه بازی پیدا نکرد به این ترتیب قشمی ها بازی را با 6 بازیکن ادامه دادند که اثری از بازیکنان خارجی تیم در بین آنها نبود.

گویا تیمهای رده های انتهایی جدول تصور می کردند بازیهای رده بندی در لیگ برگزار نمی شود، به همین دلیل هم بازیکنان خارجی قشم مرخص شده و از طرفی دو بازیکن تیم هم مصدوم بودند.

رده بندی تیم های پایین جدول در پایان لیگ به شرح زیر است:

9- شهرداری گرگان

10- استقلال قشم

11- افرا خلیج فارس

12- نیروی زمینی

انتهای پیام/
برچسب ها: نیروی ، زمینی ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.